Slaap & Dromen

19 SLAAPVERWEKKENDE DRANKJES OM TE DRINKEN VÓÓR HET SLAPENGAAN 

19 SLAAPVERWEKKENDE DRANKJES OM TE DRINKEN VÓÓR HET SLAPENGAAN

Wie zei: "jij snooze, je verliest" heeft duidelijk nooit last gehad van slapeloosheid. Van woelen en draaien tot midden in de nacht wakker worden, moe zijn zonder te kunnen slapen is een van de meest frustrerende gevoelens, altijd.

Voordat u op de Ambiens of Lunestas van de wereld vertrouwt, probeert u dan eerst wat lekkerere, natuurlijkere slaaphulpmiddelen? De volgende keer dat je worstelt om die zazz te vangen, een van deze 19 slaapverwekkende nachtmutsen in en word je wakker als een winnaar.

1. Pink Moon Sleep Tonic

Blozend met slaapregulerend kersensap en rozenblaadjes is deze schuimige roze tonic bijna te mooi om te drinken. Maar onder zijn mooie uiterlijk, is er ook een vleugje snooze-inducerend ashwagandha-poeder, dus als je moeite hebt om die zzz's te vangen, begin dan te nippen.

2. Veganistische Pumpkin gekruide bedtijddrank

In tegenstelling tot 99,9 procent van de pompoen-gekruide dranken in de wereld, heeft deze er echt pompoen in, win! Een paar eetlepels van de gepureerde veggie gaan naar de licht gezoete, met kaneel bestrooide stoomboot, die ook cafeïnevrij is, zodat je niet om middernacht van de muren stuitert.

3. Reishi Chocolate Latte

Er is een reden waarom medicinale paddenstoelen dit jaar trending zijn: van ontsteking tot slapeloosheid, ze moeten het allemaal helpen verlichten. Maar in plaats van je Reishi-poeder in je ochtendkoffie te laten schuiven zoals de meeste mensen, gebruik je het in dit chocoladeachtige mengsel. Pro tip: Cacaopoeder bevat sporen van cafeïne (slechts 12 milligram, terwijl een kop koffie 150 milligram heeft) dus als je supergevoelig bent voor het spul, wil je dit misschien doorgeven of er gewoon eerder van genieten dag voor een beetje ontspanning.

4. Gekruide Ayurvedische Sleepytime Mylk

Als u nog niet aan boord van de kurkentrein bent gesprongen, kan uw slaapgebrek u een goede reden geven om te beginnen (met deze zuiveldrank). Dankzij een combinatie van ontstekingsremmende en neuroprotectieve eigenschappen (lees: het is bekend dat het zenuwcellen beschermt tegen beschadiging), is aangetoond dat het helpt bij angst en een betere slaap bevordert. Dit is slechts een bewijs dat de gouden wortel zijn status waardig is als een van de grootste gezondheidstrends van het jaar.

5. Cherry Turmeric Bedtime Tea

Als uw hardnekkige slaapcycli bestand zijn tegen kamillethee, is het misschien tijd voor een upgrade. Vul je theezakjes aan met een snufje kurkuma en een kopje slaapbevorderend krentenbolsap voor een drievoudige bedreigingsoplossing voor slapeloosheid.

6. lavendel slaapmelk

Als je van de avond bent, stop dan je avond met een warme kop hiervan. Niet alleen maken de vanille, honing en lavendel het super rustgevend, maar de serotonine en gezonde vetten in de walnoten vullen tegelijkertijd vermoeide spieren aan terwijl ze een betere slaap aanmoedigen.

7. Soothing Saffron Sleep Tonic

Doe de slaappillen weg en ga op de Ayurvedische route om afscheid te nemen van rusteloze nachten. Volgens de traditionele geneeskunde kunnen kruiden zoals saffraan wonderen doen voor angst, depressie en slapeloosheid. Voeg een paar draden toe aan deze subtiel gekruide amandelmelkdrank en voel u 's ochtends als een geheel nieuwe persoon.

8. Groene Green Smoothie voor het slapengaan

Koolhydraten voor het slapen gaan worden als een deken no-no gezien, maar er kunnen uitzonderingen zijn, omdat uit studies blijkt dat complexe koolhydraten de slaapkwaliteit juist kunnen verbeteren. Dus terwijl je misschien geen gewoonte wilt maken van pizza's uit de middernacht, probeer in plaats daarvan deze smoothie, die een portie van volkoren, serotonine-rijke haver in het mengsel van banaan en kersen mengt .

9. Hennep pepermunt warme chocolademelk

Een warme, chocolaty kopje cacao troost genoeg, maar een paar extra ingrediënten maken het over-the-top gezellig. Met kalmerende pepermuntolie, gezonde vetten uit de cashewboter en nul toegevoegde suiker, het maakt je klaar voor een ontspannende traktatie, gevolgd door een ononderbroken nacht van zoete dromen.

10. Snickerdoodle Kikkererwten-smoothie

Eigenlijke snickerdoodles voor het slapengaan kunnen je een contraproductieve suikerniveau geven, maar deze smoothie zorgt voor koekjehonger zonder je REM-cyclus te doden. Niet alleen zijn data en bananen zijn enige bronnen van zoetheid, maar het is ook gemaakt met kikkererwten, die hoog in de B6 vitaminen die produceren slaapregulerende serotonine.

11. Turmeric Hot Toddy

Een hete grove wordt meestal nipte als een booze cold-buster. Hier echter zorgt de samendrukking van kurkumapasta naast de brandewijn ervoor dat deze pittige cocktail even krachtig is voor het bestrijden van slapeloosheid als voor het stimuleren van de immuniteit.

12. Wild Blueberry en Lavender Smoothie

Bosbessen zijn vaste gasten bij het ontbijt, maar hun hoge concentratie slaapondersteunende polyfenolenmaakt ze tot een geweldige optie voor een tussendoortje voor het slapengaan, vooral wanneer ze vergezeld gaan van andere slaapbevorderende ingrediënten zoals avocado, lavendel en bananen. En aangezien deze smoothie praktisch een salade is, is het ook een redelijk smakelijke manier om wat vezels te krijgen als je die afdeling mist.

13. Bedtijd Latte

Tussen de nachtelijke afwassen en afronden, neem je vijf minuten om deze cafeïnevrije en zuivelvrije thee te zetten. Het is bekend dat zowel kamille als lavendelvan nature de kwaliteit van de slaap verbeteren, dus wat is beter dan beide in één kopje te krijgen?

14. Avocado vanille-smoothie

Geniet van deze smoothie om beter te slapen ... en lach nog meer. Dankzij avocado en banaan, beide rijk aan angstverminderende, humeurverhogende serotonine, is deze drank een perfecte manier om de dag met een vrolijke noot af te sluiten.

15. Wind Down Spa Iced Tea

Het kan niet komen met een gezichtsbehandeling of een massage, maar deze kamille-, lavendel-, pepermunt- en salie-infusie kunnen u helemaal op zindelijkheid brengen. Het is zo zuiverend, rustgevend en ontspannend dat je misschien niet eens een vol glas afwerkt voordat je gaat dommelen. Zelfgemaakte gezichtsmaskers zijn optioneel maar worden aanbevolen.

16. Gezonde Banaanamandelboter Smoothie

Als u problemen ondervindt bij het slikken, is een van de redenen misschien een tekort aan magnesium , dat helpt bij het reguleren van allerlei lichaamsfuncties, waaronder de slaapcyclus. Verhoog je niveau met deze verfrissende driekernige shake, met banaan en amandelboter, beide heerlijke bronnen van het mineraal.

17. Banana Tea

Hier is een thee die je niet op je hoek zult vinden Starbucks. Gemaakt met alleen banaan en kaneel, is het misschien niet conventioneel, maar het magnesium in de vrucht en de stressverminderendeeffecten van het kruid maken dit een krachtig tegengif tegen rusteloosheid.

18. Coconut Banana Bedtime Snack Smoothie

Een andere optie voor een avondtrainer, deze cool-down smoothie doet dubbel werk als een snack na de training en een behandeling voor het slapen gaan. Mensen zijn tegenwoordig allerlei soorten twijfels over zuivel, maar het caseïneproteïne dat in melkproducten wordt gevonden, is in feite optimaal voor het helpen van spierherstel als het 's nachts wordt ingenomen. Schep een lepel vol in het mengsel van melk, yoghurt en banaan, zodat je sterker wordt, en niet alleen in je dromen.

19. Bedtijddrankje

Alsof appelciderazijn zichzelf nog niet als een wonderbaarlijke wondermiddel voor tonnen kwalen had bewezen, slaat het opnieuw in deze thee. De meeste mensen zijn gewend om het spul 's ochtends eerst te drinken, maar deze blogger is een goed voorbeeld voor de kalmerende effecten van ACV's aminozuren. Opdrinken.

pinit fg en rect red 28 - 19 SLAAPVERWEKKENDE DRANKJES OM TE DRINKEN VÓÓR HET SLAPENGAAN