Gezondheid

3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGEN

01 358 - 3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGEN3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGEN

Bij het verbeteren van het gezichtsvermogen is vitamine A een van de beste voedingsstoffen om naar te zoeken. Het goede nieuws is dat de meeste smoothies fruit bevatten dat rijk is aan de genoemde vitamine. Met de toegevoegde bonus van andere vitamines en mineralen in de ingrediënten, kunt u beter zicht hebben met deze drie smoothie-recepten:

Zeer fruitige smoothie

Dit recept geeft je een smoothie die die mooie tropische smaak heeft. De fruitige smaak komt van het sap van de vrucht, dus het wordt aanbevolen om vers geperst sap te gebruiken. Deze smoothie heeft geen noten en zoetstoffen. Je zal nodig hebben:

  • Een kopje appelsap en sinaasappelsap
  • Gehakte mango en appel
  • Eén passievrucht
  • Eén banaan
  • Sap uit één limoen

Verwerk de elementen in de blender. U kunt zelfs spinazie of andere milde groenten toevoegen die u wilt gebruiken. Voeg haver of een andere koolhydraatbron toe om deze smoothie dik te maken.

Veggie Smoothie
02 24 - 3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGENDe ingrediënten in deze smoothie zijn duidelijk groenten, afgezien van wat kiwi’s. Jij hebt nodig:

  • Twee takken van boerenkool
  • Twee stengels bleekselderij
  • Een oranje paprika
  • Eén biet
  • Drie kiwi

Haal de greens niet van de biet. Bovendien hoef je de kiwifruit niet te villen en de zaden van de paprika te verwijderen. Zorg ervoor dat u biologisch geteelde stoffen gebruikt, maar als ze niet beschikbaar zijn, gebruikt u gewoon appelciderazijn om de sprays te verwijderen. Alle stoffen hebben hun voordelen voor uw gezichtsvermogen.

Kale heeft luteïne, wat essentieel is voor het bereiken van een beter zicht. Paprika’s hebben zeaxanthine, wat ook goed is voor je ogen. Selderiestaken hebben luteïne en kunnen helpen om je nier te ontgiften. Met betrekking tot traditionele Chinese taalmedicatie is de gezondheid van de nieren van vitaal belang voor de ogen. Ten slotte kunnen bieten met hun greens voordelen bieden voor de lever, wat ook essentieel is voor de gezondheid van uw ogen.

Pittige groene smoothie

03 11 - 3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGENVoor deze smoothie heb je nodig:

  • Eén spinazie
  • Twee wortels
  • Peppers
  • Lijnzaadolie
  • Citroensap
  • Een snufje zout

Deze smoothie is rijk aan vitamine C, omega 3 vetzuren, luteïne en caroteen. Meng alle ingrediënten samen om uw ogen gezond te houden en de visie te behouden. Je kunt cayennepeper toevoegen voor de extra kick. Regelmatig gebruik van deze smoothie kan u helpen retinale problemen te voorkomen. Je kunt dit drinken terwijl je ook gewone ogenoefeningen doet. Een goede oefening is om een ​​vinger voor je gezicht te houden. Beweeg de vinger naar je neus terwijl je je concentratie erop houdt. Als het wazig wordt, beweegt u de vinger weg. Herhaal een paar keer per dag.

Het hebben van slechte ogen kan een gevolg zijn van veroudering of een onderliggende ziekte. Deze smoothies zijn lekker en geven je ogen een goede gezondheid.

pinit fg en rect red 28 - 3 SMOOTHIES VOOR BETER GEZICHTS VERMOGEN