Slaap & Dromen

7 BESTE NATUURLIJKE SLAAPMIDDELEN

images 1 1 - 7 BESTE NATUURLIJKE SLAAPMIDDELEN

Wat Zijn Natuurlijke Slaapmiddelen?

GezondheidGezondheid

Natuurlijke slaapmiddelen zijn veranderingen in eten , kruiden of levensstijl die kunnen helpen om uw slaappatroon te verbeteren en om meer rustgevende slaap te bieden. Hoewel er veel populaire producten en recepten zijn om je slaap te helpen, hebben natuurlijke slaapmiddelen vaak de voorkeur omdat ze veel minderbijwerkingen hebben, minder duur zijn en gemakkelijker te bereiken zijn. Slaappillen kunnen zeker effectief zijn, maar ze kunnen u 's ochtends groggy of onproductief laten voelen.

Als je je Circadiaanse ritmes weer op het goede spoor wilt krijgen en de aanbevolen 7-9 uur rustgevende, ongestoorde nachtrust wilt bereiken, kan het gebruik van enkele van deze veilige, natuurlijke remedies je beste optie zijn. De hoeveelheid slaap die u nodig heeft, is afhankelijk van uw leeftijd en bepaalde gezondheidsvoorwaarden, dus probeer altijd het juiste bedrag voor uw specifieke doelgroep te krijgen.

  • Baby's zouden 12-15 uur slaap per dag moeten krijgen
  • Jonge kinderen hebben 9-12 uur nodig
  • Tieners moeten iets meer dan 9 uur krijgen
  • Volwassenen moeten tussen 7 en 9 uur slapen
  • Zwangere vrouwen moeten minstens 8 uur krijgen, samen met 1 of 2 dutjes gedurende de dag

naturalsleepaids - 7 BESTE NATUURLIJKE SLAAPMIDDELEN

Beste Natuurlijke Slaapmiddelen

De beste natuurlijke slaapmiddelen zijn onder andere calcium , sint-janskruid, glycine, essentiële oliën , valeriaanwortel, melatonine en magnesium .

Melatonine

Een van de belangrijkste hormonen in ons lichaam die de slaap reguleren, melatonine neemt 's nachts toe en maakt ons wakker. Als u melatoninespiegels onderdrukt of uit balans hebt , kan dit uw vermogen om in slaap te vallen belemmeren. Suppletie met dit hormoon is daarom vrij gebruikelijk.

Magnesium

Magnesium kan de effecten van cortisol tegengaan, een stresshormoondat verband houdt met symptomen van slapeloosheid . Door het eten van magnesium-rijke voedingsmiddelen , of melk van magnesia voor het slapen gaan , kun je de geest te kalmeren en te leiden jezelf om een goede nachtrust.

Valerian Root

Deze legendarische kruidenremedie kan stresshormoonspiegels verminderen door de productie en afgifte van GABA (gamma-aminoboterzuur) te verhogen, wat je kan helpen diepe slaap te bereiken , waardoor het moeilijker wordt om gestoord te worden.

Calcium

Calcium speelt een belangrijke rol in de functie van tryptofaan in de hersenen, wat op zijn beurt kan helpen om de niveaus van melatonine te verhogen, waardoor het gemakkelijker wordt om 's nachts af te nemen.

GezondheidGezondheid

Sint-janskruid

Een van de meest vertrouwde opties voor het verlichten van slapeloosheid, St. Janskruid heeft een verzachtende en ontspannende kwaliteit, waardoor het een ideaal hulpmiddel is voor diegenen die hun hoofd niet kunnen uitschakelen. Het verhoogt de hoeveelheid serotonine, een hormoon dat uw lichaam in staat stelt te ontspannen.

glycine

Met slechts 3 gram per uur voor het slapen gaan, kan glycine het beginvan diepe slaap versnellen en 's ochtends gevoelens van vermoeidheid voorkomen.

Essentiële oliën

Er zijn tientallen etherische oliën die slaap en ontspanning kunnen veroorzaken, vooral wanneer ze in een kamerrooster worden gebruikt.

Waarschuwing:  hoewel de voordelen van deze natuurlijke slaapmiddelen duidelijk kunnen zijn, zijn er enkele voorzorgsmaatregelen die u moet nemen, vooral als u afhankelijk wordt van deze slaapmiddelen voor een goede nachtrust. Door je hormonale niveaus te veranderen, zou je je lichaam opnieuw kunnen trainen, waardoor het moeilijk wordt om slaap te bereiken zonder deze substanties en kruiden. Ook moet u deze natuurlijke hulpmiddelen niet combineren met voorgeschreven medicijnen of slaappillen, omdat dit gevaarlijke interacties tussen geneesmiddelen kan veroorzaken.

Sale (NL)Sale (NL)
GezondheidGezondheid