Dieet en Gewichtsverlies

CRASH DIET PLAN DAT VOLGENS ARTSEN WEL WERKT

01 169 - CRASH DIET PLAN DAT VOLGENS ARTSEN WEL WERKTCRASH DIET PLAN DAT VOLGENS ARTSEN WERKT

Je hebt het waarschijnlijk al vaak gehoord: crashdiëten zijn niet goed voor je. Ze zijn ongezond en ze werken niet. Niet iedereen heeft echter genoeg tijd om kilo’s in een normaal tempo te laten vallen, daarom beschouwen veel mensen crashdiëten. Als dit uw geval is, kunt u de keu van artsen en experts in gewichtsverlies nemen . Wanneer ze snel gewicht willen verliezen , zorgen ze ervoor dat hun crashdieet niet alleen effectief, maar ook veilig is.

Wat op te nemen in uw crashdieetplan 

Een effectief crashdieet kan het volgende op het menu hebben:

1. Eet vers fruit en groenten om de koolhydraten te krijgen die je nodig hebt. Voeg mager proteïne toe aan uw dieet, inclusief vis en kip om vochtretentie te verwijderen vanwege een hoge natriuminname. In plaats van elke dag drie maaltijden te gebruiken, vervangt u er één door alleen proteïne te shaken.

2. Eet je favoriete cheat-eten, zodat je je eetlust veel gemakkelijker kunt weerstaan.

3. Tel uw calorieën en zorg ervoor dat u niet elke dag meer dan 350 calorieën per maaltijd binnenkrijgt. Verdeel in zes kleine maaltijden die mager eiwit bevatten elke keer dat je eet. Snack op een paar groene appels en eet rond zeven uur of eerder.

4. Heb geen opwindende smaken op uw maaltijden, zoals het toevoegen van kruiden en smaakmakers. Dit zal je alleen maar aanmoedigen om meer te consumeren.

5. Hier is een voorbeeldmenu voor een crashdieet dat werkt: voor het ontbijt een bord volkoren ontbijtgranen. Voeg vervolgens bessen en magere melk toe . Voor de lunch, eet groene salade met eiwitten en linzen. Eet voor het avondeten weer een salade met bereide groenten, gegrild gevogelte of vis en pasta, volkoren brood of andere granen.

Vul uw dieet aan met fysieke en mentale oefeningen:

1. Houd voor drukbezette personen een wandeling van minstens 30 minuten met gewichten van twee kilo. Als je wat tijd hebt, doe dan een wandeling van twee uur. Je kunt ook elke dag zwemmen of fietsen.

2. Accepteer dat er verleidingen zullen zijn, maar weet hoe te onderhandelen met hen.

3. Voer twee sessies van cardio-oefeningen minstens drie keer per week uit.

4. Krachttraining is ook nuttig. Je kunt één sessie drie dagen per week doen of tijdens dagen waarop je geen cardio-oefeningen doet.

Crash-diëten bieden u een snelle manier om de flab te verliezen, maar dit garandeert niet dat alles voor u werkt. Wat belangrijk is, is gemotiveerd te blijven. Zorg ervoor dat je nog steeds voor je gezondheid zorgt. De bovengenoemde opties voor crashdiëten zijn minder extreem dan die je elders kunt vinden. Bovendien zijn deze goedgekeurd door gezondheidsexperts.

pinit fg en rect red 28 - CRASH DIET PLAN DAT VOLGENS ARTSEN WEL WERKT