Voedsel

HOE GEWICHT TE VERLIEZEN DOOR GROENE THEE TE DRINKEN

Hoe groene thee te drinken voor gewichtsverlies

Als je van thee houdt en van gezonde drankopties houdt, dan heb je je aangesloten bij de overige 158 miljoen Amerikanen die op een bepaalde dag van een kopje genieten. Men schat dat vorig jaar meer dan 80 miljard -dat is juist, miljarden-porties thee werden geconsumeerd door de theeliefhebbers van Amerika. Dat vertaalt zich in ongeveer 3,60 miljard gallons. 

Hoewel zwarte thee het populairst is – het is goed voor ongeveer 84 procent van alle thee die wordt geconsumeerd – is groene thee gerapporteerd dat het op een veel hoger volume groeit dan zwart. Onze gok is dat vanwege de potentiële rol van groene thee in gewichtsverlies. We besloten om eens goed te kijken naar  hoe je groene thee kunt drinken om af te vallen .

Niet in groene thee? Bekijk deze andere  beste theeën voor gewichtsverlies  en ontdek de voordelen van de voordelen van  rooibos thee

Groene thee kan je helpen af ​​te vallen. Verschillende onderzoeken hebben gesuggereerd dat de flavonoïden en cafeïne in groene thee kunnen helpen de stofwisseling te verhogen, de vetoxidatie te verhogen en zelfs de insulineactiviteit te verbeteren. Een studie toonde aan dat degenen die groene thee en cafeïne consumeerden, gedurende een periode van 12 weken gemiddeld 2,9 pond verloren, terwijl ze vasthielden aan hun normale dieet. Een andere studie suggereerde dat de toename van de calorieoutput gelijk was aan ongeveer 100 calorieën gedurende een periode van 24 uur. 

U hoeft niet veel groene thee te drinken om u te helpen af ​​te vallen. Hoewel de voordelen van gewichtsverlies variëren op basis van verschillende dynamieken, zijn ze gevonden door slechts 2,5 kopjes groene thee per dag te drinken. 

Sommige soorten groene thee zijn beter voor gewichtsverlies dan andere soorten.
 Als je het allemaal over groen en een afvalkommissie hebt, wil je misschien Matcha groene thee kiezen, de rijkste bron van groene thee met voedingsstoffen en antioxidanten. De geregistreerde diëtiste Isabel K Smith legt uit waarom: “Het hele blad wordt gemalen en geconsumeerd als onderdeel van de drank, in tegenstelling tot andere (meeste) soorten groene thee waar de bladeren worden gedrenkt en daarna wordt de thee geconsumeerd.” 

Er is een recht en verkeerde manier om groene thee te brouwen.
 Neem bij het brouwen van groene thee een beetje extra zorg, want kokend water is slecht voor de kostbare catechinen (gezonde theechemicaliën). Breng je water aan de kook, maar laat het ongeveer tien minuten rusten. Giet vervolgens het water over de thee en laat ongeveer een minuut trekken voordat u het serveert. Natuurlijk kan de bereidingstijd korter of langer worden gemaakt, afhankelijk van uw smaak.

Groene thee heeft veel voordelen voor de gezondheid. “Het bevat veel voedingsstoffen, waaronder antioxidanten en anti-kanker en hersen-gezonde verbindingen”, herinnert Smith ons. Eén ding is zeker: ongeacht of je kilootjes met groene thee gaat verliezen, drink het toch. “Alle theeën bevatten veel gezonde voedingsstoffen; het is een van de gezondere keuzes voor een drank! “, zegt Smith. 

Maar … pas op dat u niet op de honing of suiker stapelt!