Groente en Fruit

HOE HET DRINKEN VAN KOKOSWATER GEDURENDE 2 WEKEN ACHTER ELKAAR JE ZAL VERANDEREN

01 14 - HOE HET DRINKEN VAN KOKOSWATER GEDURENDE 2 WEKEN ACHTER ELKAAR JE ZAL VERANDERENHOE HET DRINKEN VAN KOKOSWATER GEDURENDE 2 WEKEN ACHTER ELKAAR JE ZAL VERANDEREN

Kokosolie is waarschijnlijk het meest populaire product van kokos en je gebruikt het waarschijnlijk om te koken. Het wordt beschouwd als een van de gezondste oliën rond vanwege de verzadigde vetten. Maar kokosolie is niet het enige gezonde dat je van kokosnoten kunt krijgen. In feite kun je kokoswater krijgen zonder enige vorm van verwerking. Het is natuurlijk en gezond – precies wat het lichaam nodig heeft. Dit gedurende 14 dagen of twee weken drinken kan u de volgende gezondheidsvoordelen bieden:
1. Voorkomt hydratatie: wateris goed, maar dat geldt ook voor kokoswater. In plaats van het consumeren van frisdrank die schadelijk zijn voor je welzijn en suikerhoudende vruchtendranken, is kokoswater een veel betere optie. Het bevat elektrolyten, samen met belangrijke voedingsstoffen, zoals magnesium, natrium, fosfor, kalium en calciummineralen. Het is ook ecologischer en een geweldige vervanging voor water in flessen.

2. Goed voor de hersenen en spieren: een glas kokoswater kan voor 295 mg kalium zorgen, waardoor het een betere en betere bron voor de voedingsstof is dan de banaan. Kalium kan een essentiële voedingsstof zijn voor het reguleren van uw hartslag en het verbeteren van uw spierfunctie. Kalium dient als een elektrolyt dat de zenuwoverdracht vergemakkelijkt en de cognitieve en zenuwstelselfunctie verbetert.

3. Bestrijdt veroudering: Kokoswater bevat cytokininen, een groep van plantenhormonen die een anti-verouderend effect hebben op de cellen.

4. Goed voor het spijsverteringsstelsel: minimaal 14 dagen kokoswater drinken kan de spijsvertering en maagproblemen, waaronder dysenterie, obstipatie, buikgriep en zelfs parasieten voorkomen. De bio-actieve enzymen in kokoswater kunnen u helpen bij het absorberen van voedsel, terwijl uw maag gemakkelijker voedsel verteren.

5. Verhoogt de immuniteit: u kunt voorkomen dat u ziek wordt door regelmatig meer kokoswater te drinken. Het kan het immuunsysteem versterken, zodat u infecties effectiever kunt bestrijden. Laurinezuur, dat echt een soort vetzuur is in kokoswater, heeft antischimmel, antivirale en antibacteriële eigenschappen. Deze vetzuurgraad is effectief gebleken bij het elimineren van onder meer candidiasis, hepatitis C en herpes.

Kokoswater is goed voor mensen met hoge bloeddruk en verhoogd cholesterol . Deze vloeistof met hoog kaliumgehalte heeft geweldige resultaten voor mensen met een hoog natriumdieet. Aan de andere kant, als u cholesterol hebt verhoogd, drink dan kokoswater om uw LDL-cholesterol te verlagen plus uw totale triglyceriden. Consumeer het voor twee weken en blijf het opnemen totdat het een integraal onderdeel wordt van je programma. Met de voordelen voor de gezondheid, weet je dat het de moeite waard is.

pinit fg en rect red 28 - HOE HET DRINKEN VAN KOKOSWATER GEDURENDE 2 WEKEN ACHTER ELKAAR JE ZAL VERANDEREN