Slaap & Dromen

HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM VANAVOND (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

Lucid dream fast - HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM VANAVOND (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

Lucid Dreaming of lucide dromen is het vermogen om je bewust te zijn van je dromen en ze te beheersen. Hiermee slaap je beter, ervaar je het onmogelijke en oefen je echte vaardigheden. Hier zijn enkele krachtige technieken die je kunt gebruiken om een ​​lucide droom SNEL te krijgen.

Voordat we verder gaan, zal dit een vrij lang bericht worden, dus voel je vrij om er een bladwijzer van te maken als je er later nog eens naar wilt luisteren. Dus in de veronderstelling dat je een beginner bent en niet veel weet over het onderwerp, is Lucide Dromen in feite het vermogen om 'wakker te worden' in je geest en je droom te beheersen. Hiermee kun je bijna alles doen en het voelt allemaal heel echt.

, kunnen we vanavond beginnen met de gemakkelijke manier om lucide dromen te creëren. Als je een klein beetje over dit alles weet, zal het logischer zijn. We hebben het hier over de beste manier om snel een lucide droom te creëren.

Dus het gaat erom één te hebben vanavond , met zo min mogelijk oefening, voor de mensen die snel resultaten willen. Dit is de beste manier om snelle resultaten te krijgen. Ze zijn niet gegarandeerd en het is niet voor iedereen, maar als je de basisbeginselen wilt overslaan en er gewoon in wilt duiken, dan is dit hoe je het moet doen.

Wordt dit je eerste Lucide Droom?

Iets om te overwegen voordat we erin duiken, is of dit je eerste lucide droom is of niet. Als je dit eerder hebt gedaan, en gewoon op zoek bent naar een manier om het proces sneller te laten verlopen en sneller resultaten te behalen, dan is dat prima, lees verder.

Als je vanavond op zoek bent naar een manier om naar een lucide droom te gaan en het is je allereerste, ( hoe opwindend! ), Dan moeten we een paar dingen uitleggen. Lucid Dreaming is erg intens en de ervaring is voor iedereen anders. Als u het niet wilt proberen, doe het dan niet. Het is niet gevaarlijker dan gewoon normaal te gaan slapen, maar emotioneel kun je dingen ervaren waar je niet op bent voorbereid.

Voorbeelden hiervan zijn lucide worden, een 'verloren familielid of vriend' willen laten verschijnen en dan verontrust of emotioneel instabiel zijn als je wakker wordt. Het is niet erg gebruikelijk, maar wees je ervan bewust dat je je bewust zult zijn in de droom, en het zal heel reëel voor je lijken.

We moeten dit soort dingen gewoon uitleggen aan mensen die net beginnen, zodat ze geen nare shock krijgen. Dus, laten we alvast naar de goede dingen gaan, je wilt weten hoe je vanavond lucide dromen kunt maken, met zo min mogelijk wachttijd. Oke!

Hoe je vanavond een lucide droom kunt hebben!

Om te beginnen, doe wat basisvoorbereiding, zorg dat je kamer mooi en schoon is, zorg dat er geen licht de kamer binnen komt via computerschermen, enz., Haal de kamer zo donker mogelijk als je gaat slapen.

We moeten op dit punt vermelden dat de hier getoonde methode gaat om meer dan een paar seconden eerder wakker te worden dan normaal, het is letterlijk om gewoon wakker te worden.

Je hoeft niet uit bed te komen, maak je geen zorgen. Voor de wetenschappers / technische mensen onder jullie wordt de methode de ' Wake Back-to-Bed Techniek ' genoemd en zoals de naam al doet vermoeden gaat het om het instellen van een alarm, het 'wakker maken' van je geest en dan terug naar bed gaan. Daar zijn heel goede redenen voor; je hersenen zijn het meest actief tijdens de REM-slaap, wat gebeurt een paar uur voordat je op een natuurlijke manier wakker wordt.

Als je tijd hebt, ga dan misschien naar de winkel en krijg wat basisdroomhulpmiddelen zoals wierook, kussenspray, achtergrondgeluid enz. Als je geen tijd hebt, probeer dan een paar basismeditatietechnieken voor lucide dromen te leren .

Stap 1: Breng de rest van de dag door met lezen over lucide dromen

Dit is waar we zullen beginnen. Blijf de rest van de dag nadenken over lucide dromen als je naar bed gaat. Lees erover, praat er met je vrienden over, denk na over wat je gaat doen in je lucide droom.

De sleutel is om jezelf te concentreren op wat je gaat doen.

Stap 2:lucide droom Voer veel realiteitscontroles uit

Bij een realitycheck test je of je wakker bent of slaapt. Je zou ongeveer 10 keer per dag reality-checks moeten uitvoeren, maar als je dit vanavond probeert te doen, voer dan vandaag minimaal 25 van deze reality-checks uit voordat je naar bed gaat. De meest effectieve realiteitstest is deze:

  • Steek je hand uit en probeer met je andere vinger een vinger door je handpalm te duwen
  • ECHT verwachten dat het door gaat, en ALLEEN wanneer het niet doorgaat, zeg tegen jezelf 'Oh, ik moet wakker zijn'
  • Terwijl je verwacht dat het door zal gaan, vraag jezelf dan: 'Ben ik aan het dromen?'
  • In een droom gaan de vingers ALTIJD door je hand, maar in het echte leven zullen ze dat NOOIT doen
  • Voer deze test vaak uit gedurende de dag en uiteindelijk zal het gebeuren in je droom
  • Wanneer het in je droom gebeurt, zal de vinger door je handpalm gaan en je zult tegen jezelf zeggen 'IK MOET DROMEN!' en je bent nu helder!

IMG 0041 e1432219106496 1024x502 - HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM VANAVOND (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

Dit is slechts één realiteitscheck. Er zijn veel verschillende die je kunt doen, maar we hebben ontdekt dat deze vingerpalm-duwtest de meest effectieve is, en het zal je helpen om lucide droom SNEL te krijgen. Later kunt u experimenteren met andere realiteitscontroles als u dat wilt.

Stap 3: lucide droom Draai alle schermen een uur voor het slapengaan

Net voordat je naar bed gaat, kijk niet naar een scherm. Schakel uw telefoon in op stil (maar zorg ervoor dat het alarm nog steeds werkt) en bekijk geen tv meer. Dit komt omdat je wilt dat je lichaam genoeg van de hormonen produceert die je slaperig maken, en deze worden vertraagd door kunstlicht.

Schakel indien mogelijk de lichten uit of uit en ontspan gewoon een beetje, als dat niet zo is, lees dan een uur of een boek voordat u naar bed gaat. Dit begint echt je af te koelen en je geest te ontspannen. Je zou zelfs een slaapmasker kunnen dragen en gewoon mediteren.

Stap 4: lucide droom stel een alarm in

Op welk tijdstip je normaal ook zou ontwaken, stel je alarm ongeveer 2 uur daarvoor in. Als je normaal om 9 uur wakker wordt, stel het alarm in op 7. Kies een alarm dat je gaat wekken maar niet te luid is.

U wilt iets rustgevend en gemakkelijk om naar te luisteren, en u moet uw telefoon dicht genoeg bij u plaatsen zodat u deze kunt uitschakelen zonder uit bed te komen en zonder uw ogen te openen. Kies een zacht klinkend stukje muziek of een ontspannen toon.

Welk alarm u ook kiest, zorg ervoor dat het niet snoozed, u wilt dat het u een keer wakker maakt en vervolgens uitschakelt. Als je je wekker hebt ingesteld, zorg dan dat je je droomdagboek bij de hand hebt met een werkende pen erbovenop. Zorg dat al deze dingen binnen handbereik zijn vanaf het bed, dus u hoeft niet weg te gaan.

Omdat dit in essentie de WBTB-methode is, is het zo goed als eenvoudig lucide dromen. Je zult meestal merken dat dit heel goed werkt. Als je een andere eenvoudige techniek wilt, kun je ook de SSILD-techniek proberen , want deze is zeer beginnersvriendelijk!

Stap 5:lucide droom Word wakker met je ogen dicht

Dit wordt het moeilijkste deel. Je wilt wakker worden met het alarm, zonder je ogen te openen. Houd je ogen dicht , bij wijze van spreken. Dit betekent dat je wakker wordt, maar houd je ogen dicht. Het maakt niet zoveel uit als je je ogen een seconde of zo opent, maar het is het beste om dat niet te doen.

U wilt in feite meteen weer in slaap vallen zodra u het alarm uitzet. Daarom wordt het 'wake-back-to-bed' genoemd omdat je letterlijk even wakker wordt om weer in slaap te vallen. Maar er is een enorm belangrijk ding om hier te onthouden.

Deze volgende fase, de laatste fase van het hebben van een lucide droom vanavond, is het belangrijkste, omdat je een wekgeïnduceerde lucide droom gaat uitvoeren; soort van. Het is meer een combinatie van een WBTB en een geïnduceerde wekker. Omdat je vroeg wakker bent geworden, activeer je je hersenen, maar je zult ook weer in slaap vallen.

Daarom hebben we je gevraagd om veel realiteitscontroles uit te voeren, want hopelijk, als je per ongeluk afdrijft, doe je de realiteitscheck in de droom en word je sowieso lucide. Het is een beetje als een faalveilig . Omdat dit alles gaat over lucide dromen vanavond, gooien we alles in één keer naar je. De realiteitschecks kunnen op zichzelf als methode worden gebruikt, maar om vanavond lucide dromen te scheppen, is het het beste om alles te doen.

Dus het belangrijkste deel van deze methode is wat er vervolgens gebeurt. Je bent vroeg wakker geworden, hebt het alarm uitgeschakeld en ligt nu wakker met je ogen dicht. Vervolgens zul je 'wakker blijven' in je gedachten, maar laat je lichaam in slaap vallen.

Dit kan eng voor je zijn als je het nog niet eerder hebt gedaan, omdat je zult ervaren wat bekend staat als 'slaapverlamming', waarbij je lichaam niet in beweging kan komen, maar je geest wakker en zelfbewust is. Je zult in principe je lichaam gaan afsluiten, terwijl je je bewust bent in je hoofd. Maak je geen zorgen, het is niets om bang voor te zijn.

  • Het is op geen enkele manier gevaarlijk
  • Het is de manier waarop je vanavond naar een lucide droom kunt dromen
  • Wanneer je dit een paar keer hebt gedaan, zal het leuk en gemakkelijk zijn!
  • Het kan raar en eng aanvoelen, maar ontspan je gewoon en probeer niet te bewegen

Dus zoals we eerder zeiden, je zult daar liggen, wakker worden, maar je lichaam zal bevroren zijn. De reden hiervoor is dat je jezelf hebt onderbroken tijdens de REM-slaap, dus je lichaam gaat overdrive en probeert je rechtstreeks terug te brengen naar die diepe slaaptoestand. De sleutel hier is echter om 'wakker te blijven' terwijl dit gebeurt.

A women astral projecting - HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM VANAVOND (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

Je zult gefocust en denkend blijven terwijl je lichaam sluit, en dit is wat je direct in een droom brengt die vanaf het begin helder is, omdat je geest nooit met deze methode gaat slapen. Hopelijk heb je tot dit punt gevolgd ..

Stap 6: lucide droom voer een 'WBTB' uit

Maak je geen zorgen, ik zal uitleggen wat dit is en hoe het werkt. Je ligt daar, bevroren, ogen dicht en geest wakker. Ontspan je nu en laat jezelf afdrijven naar wat het beste wordt omschreven als hallucinaties. Je ziet kleuren, vormen, flitsen van landschappen en willekeurige mensen. U kunt zelfs geluiden horen.

In het begin zullen ze willekeurig en ongevormd zijn, maar als je erin afdaalt zullen ze samen gaan linken en langer meegaan dan slechts enkele seconden. Snel genoeg zul je zo diep betrokken zijn dat je in staat zult zijn om rond te kijken, en dat is alles. Je bent in een lucide droom en kunt hem volledig beheersen. Sommige dingen om te onthouden over lucide dromen, vooral als dit je eerste keer is ..

  • Raak niet te opgewonden, je wordt gewoon te snel wakker
  • Ontspan en 'gids; de droom in plaats van hem eerst te beheersen. Verken het
  • Als je te opgewonden raakt, word je wakker. Moet nog een keer gezegd worden, want je schopt jezelf als je wakker wordt
  • Geniet ervan! niet veel mensen weten hoe een lucide droom te dienen, dus geniet ervan dat je zojuist je eerste Lucid Dream hebt gehad!

HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN

pinit fg en rect red 28 - HOE KRIJG IK EEN LUCIDE DROOM VANAVOND (HELDERE DROOM) TIPS TECHNIEKEN EN ERVARINGEN