Lichaam

HOE KUN JE GEWICHT AANKOMEN DE ULTIEME GIDS SNEL GEZOND EN NATUURLIJK

Hoe kun je snel natuurlijk en gezond Gewicht aankomen (de ultieme gids)

  • Wat betekent het om ondergewicht te zijn
  • Hoe verkrijg ik meer kilogrammen?
  • Eet calorierijke voedingsmiddelen
  • Gebruik Oefening om gewicht te krijgen
  • Drink geen water voor uw maaltijden
  • Neem creatine om gewicht te winnen
  • Vind uw ideale verhouding tussen Macronutriënten
    • ectomorph
    • mesomorph
    • endomorph
  • Drink Caloric Dense Smoothies
  • Probeer brouwersgist in uw dieet te plaatsen
  • Sluit medische condities uit die u kunnen verhinderen gewicht te verkrijgen
    • hyperthyreoïdie
    • Gastro-intestinale problemen
    • Type 2 diabetes
    • Roken
  • Samenvatting van tips voor gezond gewicht verkrijgen
  • waarschuwingen

De meeste mensen worstelen tegenwoordig met gewichtsproblemen.

Een groot aantal mensen heeft obesitas of overgewicht.

Toch heeft niet zo klein aantal mensen het tegenovergestelde probleem – het probleem van te dun of ondergewicht te zijn.

Voor mensen met overgewicht lijkt dit probleem misschien niet echt, maar voor mensen die worstelen met deze aandoening, is het een zeer levendig probleem.

Meestal is het probleem niet medisch of psychologisch.

Het hangt vaak af van het metabolisme, de lichaamsstructuur en genetica van de persoon.

Soms kunnen kleine tips en trucs u helpen om aan te komen .

Maar of u nu klinisch ondergewicht heeft of slechts een ‘harde aanwinst’ bent, principes om meer kilo’s te krijgen zijn in principe hetzelfde.

Wat betekent het om ondergewicht te zijn

Het betekent dat je lichaam niet vraagt ​​naar de minimale hoeveelheid lichaamsmassa die nodig is om een ​​optimale gezondheid te verkrijgen .

Hoewel obesitas momenteel het grootste gezondheidsprobleem in de wereld is, kan ondergewicht ook slecht zijn voor je lichaam.

Eén studie toonde aan dat er een grote kans op een vroege dood is vanwege deze aandoening.

Ondergewicht zijn is ook slecht voor je immuunsysteem.

Je lichaam ontvangt niet de benodigde hoeveelheid vitaminen, mineralen en andere gezonde substanties.

Ze zijn nodig voor het uitvoeren van normale lichaamsfuncties.

U bent kwetsbaarder voor immuunziekten, bijvoorbeeld virussen, osteoporose en infecties als u een duurzame hoeveelheid kilo’s mist.

Er zijn verschillende redenen waarom iemand is afgevallen of moeite heeft met afvallen.

De meest voorkomende aandoeningen zijn eetstoornissen.

Een van de ernstigste eetstoornissen is anorexia nervosa, een ernstige psychische stoornis.

Andere redenen kunnen verschillende medische aandoeningen zijn, zoals diabetes, problemen met de schildklier, infecties of zelfs kanker.

Als u enkele symptomen ervaart die wijzen op sommige van deze ziekten, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts.

Hoe verkrijg ik meer kilogrammen?

Er zijn veel manieren om het te doen, maar we raden u aan om het op de juiste en gezonde manier te doen.

Als je wilt aankomen, wil je waarschijnlijk niet alleen buikvet.

Je moet jezelf niet recht in donuts en cola gooien.

Beginnen met het opbouwen van je lichaam op een ongezonde manier, kan leiden tot ernstige ziekten, zoals diabetes type 2 of hartaandoeningen.

Het is dus een must dat u uw kilo’s op een gezonde en nutritionele manier probeert te verkrijgen.

Hoe weet je of je te licht bent?

U moet het berekenen met behulp van een hulpmiddel om uw body mass index te meten .

Ook kan uw arts het bepalen.

Op basis van je lengte en gewicht, hoeveel je eet en hoe hoog je activiteitsniveau is, kan je huisarts of voedingsdeskundige je vertellen of je een kilogramprobleem hebt.

Eet calorierijke voedingsmiddelen

Als u veel probeert te eten, maar dat werkt niet goed voor u, moet u proberen meer caloriearm voedsel te eten.

Als een normaal dieet voor het handhaven van uw gewicht uit ongeveer 2500 Kcal voor mannen en 2000 Kcal voor vrouwen bestaat, zou u het met 20moeten verhogen.

Het betekent dat vrouwen 2400 Kcal per dag moeten invoeren en mannen rond 2900 Kcal.

De meest voorkomende voedingsmiddelen die u helpen om wat te wegen zijn ook de lekkerste.

  1. Mager rood vlees heeft veel eiwitten en ijzer. Je moet proberen om de plakjes te kiezen met vette sneetjes waar het vlees gemarmerd is. Hoewel rood vlees je kan helpen om kilo’s te krijgen, is het niet aan te raden om het meer dan een paar keer per week te gebruiken. Dit vlees is erg lekker, maar het bevat veel slechte cholesterol.
  2. Een andere keuze is tropisch fruit. Fruit zoals papaja of avocado zit vol met natuurlijke suikers. Een halve avocado heeft 140 calorieën en een hoog gehalte aan chloorzuur, E & B-vitamines en kalium. Als je de smaak van tropisch fruit niet lekker vindt, kun je ze altijd gebruiken om een ​​heerlijke smoothie te maken.
  3. Verwissel uw normale huidmelk met volle melk. Eén kopje volle melk voegt 60 calorieën meer bij aan het glas. Het is rijk aan vitamine D & A. Je kunt vette melk in verschillende soorten voedsel stoppen, gebruiken in je koffie, ontbijtgranen, sauzen of havermout. Als je de smaak van melk niet lekker vindt, kun je altijd een verscheidenheid aan zuivelproducten eten, zoals gele kaas. Eén plak gele kaas bevat het gemiddelde van 67 Kcal.
  4. Alle soorten noten , vooral amandelen, zijn een uitstekende keuze voor meer calorierijke voedingsmiddelen. Plaat gemengd met alle soorten noten heeft een hoog voedingsvoordeel en het geeft je veel soorten in één snack. Het kan je ook voor een lange tijd vol houden.
  5. Andere soorten voedsel die u kunt gebruiken, is pindakaas. Een eetlepel pindakaas bevat 100 calorieën en 4 gram eiwit. Wanneer u het merk pindakaas kiest, zou het natuurlijk moeten zijn, wat betekent dat het geen suiker of soortgelijke additieven zou moeten zijn.
  6. Zalm en tonijn helpen je om je eiwitcollectie te vergroten. Tonijnvis bevat gezonde vetten, die u niet alleen helpen gewicht te winnen, maar ook gunstig zijn voor uw gezondheid.
  7. Hele eieren zijn ook een geweldig idee. Ze bevatten het goede type cholesterol, maar ook A, D & E-vitamines en eiwitten.

Gebruik Oefening om gewicht te krijgen

Trainen is de beste manier om gezond en fit te blijven.

Het is ook mogelijk om aan te komen terwijl u uw favoriete workouts doet.

Je moet alleen voorzichtig zijn met hoe je het doet en met welke oefeningen je presteert .

Er zijn twee primaire zorgen als het gaat om het vergroten van de spiermassa.

Ten eerste, hoe is het mogelijk om sommige spieren te laten groeien terwijl je voorkomt dat anderen massa verliezen en ten tweede, hoe het gewicht te behouden nadat je bent gestopt met de trainingssessie?

Het antwoord op de eerste vraag is relatief eenvoudig: krachttraining.

Om gewicht te winnen, moet je hartoefeningen vermijden en je concentreren op krachttraining.

Cardio-oefeningen verbranden calorieën, dus al het gewicht dat u hebt opgelegd, kan gemakkelijk worden weggevaagd door dit type training.

Leg daarom cardio af, het vernietigt alle hard werkende calorieën die je in je lichaam hebt geïnjecteerd.

Krachttraining daarentegen zorgt voor spiersamentrekkingen.

Het bouwt kracht en groeit de grootte van de spieren.

Dit type training kan moeilijk en veeleisend zijn.

Toch raken heel wat mensen die er regelmatig mee beginnen gemakkelijk verslaafd.

Het bestaat uit oefeningen zoals squats, been krullen, deadlifts, kin-ups, bankdrukken, crunches of biceps krullen.

Als u niet weet waar u moet beginnen, is het altijd een goed idee om een ​​personal trainer te vragen om u te helpen bij het vormgeven van het trainingsprogramma op basis van uw lichaamsbehoeften en mogelijkheden.

Je kunt je ook aanmelden voor enkele krachtsporten, zoals  lacrosse, bodybuilding, voetbal, gewichtheffen of basketbal .

Het tweede punt waar je voorzichtig mee moet zijn, is wat je moet doen na de training.

Onze lichamen zijn van nature ontworpen om gewicht te verliezen als we oefenen.

Om dit probleem te voorkomen, moet je je training in evenwicht houden met je maaltijden.

Eet regelmatig, niet minder dan drie maaltijden per dag, vergezeld van twee snacks tussendoor.

Vergeet niet dat je spieren groeien wanneer ze rusten.

Probeer elke dag verschillende delen van je lichaam uit te werken.

Laat een groep spieren minstens één dag ontspannen.

Het proces van regeneratie gebeurt meestal ’s nachts, maar het spierweefsel heeft meer dan 12 uur nodig om de training te voelen die je had gedaan.

Drink geen water voor uw maaltijden

Het is algemeen bekend dat water uw kansen op overindulging tijdens een bepaalde maaltijd vermindert.

Water is uitstekend voor mensen die proberen af ​​te vallen, maar niet zo goed voor degenen die proberen aan te komen.

De belangrijkste reden hierachter is dat water je maag oppompt en je het gevoel geeft dat je geen eetlust hebt .

Zelfs als je tijdens je maaltijd water drinkt, kan het je nog steeds het gevoel geven dat je niet meer wilt eten.

Wanneer we eten, heeft onze maag een natuurlijk gevoel dat het proces van spijsvertering begint en begint het spijsverteringsvloeistoffen vrij te maken.

Door op dit punt water te drinken, worden ze verdund en belemmeren ze het voedsel.

Geen water drinken voor je maaltijden, helpt eigenlijk bij de spijsvertering.

Water interfereert niet met maagzuur, maar het onderdrukt op de een of andere manier de maagsecretie.

Veel water tijdens de maaltijd afschuimen kan bloedverdunningen veroorzaken.

Dus het maken van een onbalans van elektrolyten, de aandoening die bekend staat als hyponatriëmie.

Hyponatriëmie kan leiden tot spijsverteringsproblemen , die voor 100 voorkomen moeten worden door mensen die willen aankomen.

Het scenario met het slechtste scenario voor deze aandoening veroorzaakt spiervermoeidheid en een onregelmatige hartslag.

Als u een waterverslaafde bent, minimaliseer dan de vloeistoffen die in uw lichaam worden geïnjecteerd .

Drink minstens een uur voor je maaltijd water – het zal je lichaam helpen om voldoende water te krijgen om spijsverteringsvloeistoffen te produceren.

Als je door het voedsel dat je eet meer water drinkt, probeer het dan minder zout te maken.

Probeer ook niet snel te eten en neem een ​​half uur om van uw maaltijd te genieten.

Hoe minder je kauwt, hoe meer water je wilt drinken.

Probeer het in plaats van water te vervangen door dit eenvoudige recept : neem een ​​klein stukje gemberwortel en snijd het in nog kleinere delen.

Doe de gember in een kopje gekookt water en laat dit 20 minuten staan.

Nadat het water de smaak heeft opgenomen, drink het met je maaltijd.

Neem creatine om gewicht te winnen

Typisch gekocht in gearomatiseerde poeders en gemengd met vloeistof, creatine is het type chemische substantie die we meestal zien in sporten zoals bodybuilding.

Waarom? Omdat het het lichaam stimuleert.

Het zorgt ervoor dat het organisme sneller energie produceert.

Creatine is een voedingssupplement.

Het is gebruikelijk voor atleten of andere sporters om het te gebruiken.

Creatine verbetert hun prestaties.

Creatine zelf werkt op een heel bijzondere manier rond de spieren.

Het verhoogt de waterhoeveelheid erin.

Op deze manier behoudt het lichaam meer water en krijg je van 1 tot 3 pond gewichtstoename in slechts een week.

Door de vloeistof in de spieren te absorberen, verhoogt creatine je kracht.

Het is ook een “osmotisch actieve substantie”, wat betekent dat het een snellere en betere spiercontractie mogelijk maakt.

Het nadeel van het gebruik van creatine is dat je voorzichtig moet zijn met de dosering .

De gebruikelijke hoeveelheid is 5 gram per dag, maar het is beter om een ​​deskundige te raadplegen voordat u besluit meer of minder te nemen.

Als u begint met het innemen van creatine, zorg er dan voor dat u veel vloeistoffen drinkt, omdat dit anders kan leiden tot uitdroging.

Het laatste en het belangrijkste punt voor mensen die willen aankomen, is dat creatine de toename van het metabolisme creëert .

Je metabolisme zal sneller werken en daarom wil je meer eten.

Het combineren van deze substantie met een grote calorische maaltijd na je krachttraining zal je zeker naar je ideale gewicht leiden.

Vind uw ideale verhouding tussen Macronutriënten

Nadat u de dagelijkse calorieën hebt bepaald die uw lichaam nodig heeft om aan te komen, is het volgende dat u moet doen om uw ideale verhouding macronutriënt te vinden.

Het betekent om de calorieën in de juiste verhouding van koolhydraten, proteïnen en vet te verdelen.

Iedereen heeft een ander lichaamstype en daarom heeft iedereen een andere manier nodig om zijn ideale lichaam te creëren.

Er zijn enkele stappen die u moet nemen wanneer u uw verhouding macronutriënt bepaalt :

  1. Bepaal wat u wilt bereiken met uw dieet. Waarschijnlijk wil iedereen die dit artikel leest, aankomen. Voor een toename van de massa, moet je altijd de hogere koolhydratenratio kiezen. Hogere koolhydratenverhouding betekent dat uw calorieën moeten worden gemaakt van 40-60 koolhydraten, 25-35eiwit en 15-25 vet. Dit type macronutriënt-verhouding stimuleert de spiergroei.
  2. De tweede stap is om je lichaamstype te bepalen. Er zijn drie hoofdtypen. Bijna iedereen is een van deze typen of een combinatie van twee typen.

ectomorph

Deze mensen zijn slank en hebben een fijne botstructuur.

Ze hebben een kleine borst en kleine schouders.

Hun metabolisme is snel en ze hebben het moeilijk om in gewicht toe te nemen of massa toe te voegen.

Als u een ectomorf bent , moet uw ideale dieet zoveel mogelijk koolhydraten bevatten.

Het high-end bereik voor deze calorieën, tussen 30-60 van alle calorieën die je invoert, is de perfecte manier om massa te verkrijgen.

Ook zou 25 van alle calorieën eiwitcalorieën moeten zijn.

mesomorph

Dit soort lichaam is sterk en gespierd, met goed gedefinieerde schouders en zeer atletisch.

De perfecte verhouding macronutriënten voor het verkrijgen van massa voor deze mensen zou high-end koolhydraten zijn.

Ze moeten aanwezig zijn in 40-50 van alle toegerekende calorieën.

endomorph

Deze mensen hebben een zacht en rond lichaam, vergelijkbaar met een peervormig lichaamstype.

Ze hebben meestal een langzaam metabolisme.

In tegenstelling tot ectomorfen en mesomorfen mogen endomorfen niet aan high-end koolhydraten vasthouden voor massawinst.

Dit type lichaam heeft een laag koolhydraatgehalte nodig met 30-40 van alle opgenomen calorieën om aan te komen en hun spieren op te bouwen.
Meestal hebben vrouwen de neiging om sneller calorieën te verbranden.

Als u een vrouw bent, moet u uw dieet richten op high-end koolhydraten.

Maar dit feit kan van het ene type persoon naar het andere veranderen.

Om bijvoorbeeld aan te komen, heeft een ectomorf man nog steeds meer koolhydraten nodig dan een mesomorfe vrouw.

Het hangt ook af van het metabolisme van de persoon.

Drink Caloric Dense Smoothies

Je kunt niet meer eten?

Drie maaltijden en twee snacks werken niet voor jou?

Er is een andere manier om calorieën te absorberen.

Probeer ze te drinken!

Veel voedingsartsen raden aan een vloeibaar mengsel met koolhydraten en eiwitten te verteren.

Veel mensen worstelen met het probleem van vijf maaltijden per dag.

Als je niet meer kunt kauwen – maak jezelf een lekkere heerlijke smoothie.

Hier heb je enkele tips als je problemen hebt met het drinken van calorische smoothies:

  • Drink de shakes zo snel mogelijk
  • Wacht niet tot de ingrediënten bederven of vergisten
  • Voeg dingen toe om de smaak beter te maken. Je kunt amandelen, kaneel, vanille of wat je lekker vindt toevoegen.
  • Als je problemen hebt met het absorberen van smoothies, probeer dan de eerste 4 dagen een halve shake te drinken en begin dan met het drinken van de hele hoeveelheid
  • Als u malabsorptie ondervindt, probeer dan shakes op basis van avocado’s te drinken.

Hier bieden we enkele smakelijke recepten vol met calorieën:

  • 1 middelgrote of grote avocado, 2 medium rijpe bananen, 1 kop SCD yoghurt van volle melk en 4 grote rauwe eieren. Totaal aantal calorieën = 1022
  • 1 kop SCD yoghurt van volle melk, 1 kop kokosmelk, 6 eetlepels wei-eiwit, 3 eetlepels honing, 1 kopje bevroren bosbessen, 6 rauwe eieren, 2 theelepels vanille. Totaal aantal calorieën = 1575
  • 1 kopje kokosmelk, 2 medium rijpe bananen, 1 kopje bevroren bosbessen, 4 grote rauwe eieren. Totaal aantal calorieën = 1005
  • 1 kop zoete gekookte aardappel, 3 eetlepels honing, 6 eetlepels wei-eiwit, 4 grote rauwe eieren. Totaal aantal calorieën = 905
  • 1 middelgrote tot grote avocado, 1 kopje kokosmelk, 2 medium rijpe bananen, 1 kopje zoete gekookte aardappel. Totaal aantal calorieën = 1283

Probeer brouwersgist in uw dieet te plaatsen

Gist is een opheldering van speciale soorten microbiële schimmels die vaak worden gebruikt in voeding en voedselbereiding.

Hoewel ze voor verschillende doeleinden worden gebruikt, is er een speciaal type gist, Brewer’s gist genaamd, dat helpt bij het verkrijgen van gewicht .

Je kunt het kopen in de vorm van pillen in een gewone apotheek .

Brewer’s gist is een voedingssupplement vol met vitamine B.

Het bevat ook veel koolhydraten en eiwitten.

3 eetlepels hebben 95 calorieën.

Volgens sommige onderzoeken kan het toevoegen van 95 calorieën per dag zonder je dieet te veranderen, je helpen om 10 pond in een jaar te krijgen.

Biergist wordt beschouwd als een veilige aanvulling, maar het is misschien niet voor iedereen geschikt.

Als u een diabeet bent, dient u uw arts te raadplegen voordat u besluit dit ingrediënt aan uw dagelijkse dieet toe te voegen.

Sluit medische condities uit die u kunnen verhinderen gewicht te verkrijgen

Laatste, maar mogelijk het belangrijkste punt.

Voordat u gaat werken aan het verkrijgen van gewicht, moet u eerst eventuele medische aandoeningen uitsluiten die dit mogelijk verhinderen.

Er zijn verschillende veel voorkomende ziekten die leiden tot het onvermogen om je lichaamsmassa te vergroten.

hyperthyreoïdie

Deze aandoening wordt veroorzaakt door een onbalans van de schildklier.

De schildklier beïnvloedt uw metabolisme met behulp van uw hormonen.

Deze klier is verantwoordelijk voor de productie van thyroxine.

Als er meer thyroxine wordt geproduceerd, versnelt het metabolisme en verbrandt het de calorieën sneller.

Hoewel je eetlust kan toenemen, zul je niet aankomen.

Symptomen van deze specifieke aandoening zijn onder andere: trillen door handen en vingers, onregelmatige of snelle hartslag, angst of nervositeit.

Een vrouw kan ook de verandering in menstruatiepatronen ervaren.

Gastro-intestinale problemen

Dit type ziekte maakt uw lichaam niet in staat om het voedsel dat u consumeert, op de juiste manier te absorberen.

Veel mensen met gastro-intestinale problemen lijden ook aan ondervoeding.

Deze aandoening kan tot uiting komen in tal van verschillende ziekten, zoals het darmsyndroom, de ziekte van Crohn, predikanten en coeliakie.

Symptomen zijn onder meer bloed in de ontlasting, abnormale stoelgang, pijn en gas in de buik.

Type 2 diabetes

In tegenstelling tot Type 1 diabetes, kan Type 2 later in de volwassenheid worden gediagnosticeerd .

Deze aandoening maakt uw lichaam resistent tegen insuline.

Insuline is verantwoordelijk voor het reguleren van de hoeveelheid glucose die het lichaam heeft.

Glucose daarentegen is verantwoordelijk voor het gewicht en de eetlust.

Symptomen van diabetes type 2 bestaan ​​uit vermoeidheid, wazig zien, vaak plassen.

Roken

Hoewel dit geen echte ziekte is, is het slecht voor uw gezondheid.

Roken voorkomt dat u aankomt, omdat nicotine een anorectisch effect heeft.

Het is algemeen bekend dat nicotine de stofwisseling verhoogt.

Het onderdrukt ook de eetlust.

Van rokers is bekend dat ze dagelijks ongeveer 200 calorieën verliezen, alleen vanwege de ingrediënten in een sigaret.

Als u een van de bovenstaande symptomen ervaart, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts.

 

Samenvatting van tips voor gezond gewicht verkrijgen

 

  • Wees toegewijd aan je doel. Je zult de resultaten misschien niet meteen zien, maar dat betekent niet dat je het moet opgeven. Het proces van gewichtstoename is net zo moeilijk als het afvallen. Als zwaarlijvige mensen minstens een jaar nodig hebben om merkbare resultaten te zien, kan dit ook bij ondergewichtgebruikers het geval zijn.
  • Eet calorieën dichte voedingsmiddelen. Overtref het aantal calorieën dat u nodig hebt om uw gewicht minimaal met 20te handhaven. De maaltijden die u consumeert, moeten vet worden.
  • Probeer niet dik te worden door junkfood te eten. Je dieet moet in balans zijn.
  • Eet voordat je traint. Als u een krachttraining start, is het belangrijk dat uw spieren voldoende energie hebben om de hele oefensessie te weerstaan. Als je je trainingen doet voordat je gaat eten, kan het je misschien nog magerder maken.
  • Werk niet elke dag dezelfde groep spieren uit. Je spieren groeien meestal wanneer ze rusten, dus probeer ze tenminste een dag rust te geven.
  • Je oefening moet bestaan ​​uit 6-8 herhalingen voor ongeveer 5 sets. Neem tussen de sets een rust van 3 minuten en drink water.
  • Drink voldoende water, drink het niet voordat je gaat eten. Drink uw water minstens een uur voor uw maaltijden.
  • Wees je bewust van het aantal calorieën dat je in je lichaam stopt en zorg ervoor dat je niet een groot percentage “slechte” calorieën, bijvoorbeeld het slechte cholesterol, toedient.
  • Bereken het aantal calorieën dat je verspilt door te sporten. Vermijd cardio, focus op kracht.
  • Geef niet meer dan 4 uur door zonder te eten.
  • Probeer te eten vlak voordat je naar bed gaat. Het merendeel van de regeneratie en het herstellen van de mosselen gebeurt terwijl we slapen, dus eten vóór het slapen zal altijd je lichaam activeren.

 

waarschuwingen

 

  • Eet niet te veel. Het kan ernstige bijwerkingen veroorzaken: krampen, maagpijn of braken.
  • Als u uw gewicht in een korte tijd verhoogt, kan het huidbeschadiging zoals striae veroorzaken .
  • Eet niet altijd dezelfde maaltijd. Je dieet moet in balans zijn en gevuld met groenten en fruit. Blijf bij tropische vruchten die veel natuurlijke suikers bevatten. Te veel eten van hetzelfde soort voedsel kan extreem ongezond zijn.
  • Pas op dat je niet overdrijft met je gewonnen kilo’s. Als u te zwaar wordt, kan dit leiden tot een ernstige ziekte.
  • Voordat u besluit om op dieet te gaan, moet u een expert raadplegen. Als u lijdt aan een medische aandoening, zal een regelmatig caloriebeperkt dieet het niet veranderen.
  • Duw jezelf niet te hard. Probeer je lichaam te begrijpen. Het weet wat het wil en nodig heeft. Het is niet helemaal jouw schuld dat je een dun lichaam hebt. Het is meestal genetica. Maar hoe dan ook, je moet niet ontmoedigd raken. Sommige delen heb je niet in de hand, maar je kunt proberen te vechten tegen genetica en je lichaam leren hoe je wilt dat het eruit ziet.
  • Probeer je doel te vermelden aan je vrienden en familie en alle ondersteuning te krijgen die je nodig hebt. Je zult zien dat mensen zullen merken dat je lichaam transformeert en dat ze vragen gaan stellen. Wees gewoon volhardend en je zult zien dat al je harde werk uiteindelijk loont.
  • Voor mensen die proberen aan te komen, is het niet altijd gemakkelijk en leuk om te doen. We horen vaak over acteurs die 10 pond hebben gewonnen alleen voor een filmrol. Maar het betekent niet noodzakelijk dat u het op ‘de gezonde manier’ wilt doen. Het zal gemakkelijk worden. Deze cultuur is geobsedeerd door dunheid en vaak lijkt het misschien vreemd voor jou of de mensen om je heen dat je nummers omhoog gaan in plaats van naar beneden. Het handhaven van een gezond dieet en een goede lichaamsbeweging vereist veel hard werk en toewijding.

pinit fg en rect red 28 - HOE KUN JE GEWICHT AANKOMEN DE ULTIEME GIDS SNEL GEZOND EN NATUURLIJK