Slaap & Dromen

HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY

shutterstock 175457882 - HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY

HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY

Het verwelkomen van een nieuwe toevoeging aan je familie is echt een magische tijd. Je baby thuisbrengen uit het ziekenhuis, hem of haar introduceren bij je vrienden en familie en je aanpassen aan het leven als een iets groter gezin, is heel opwindend. Nieuwe moeders zullen snel merken dat een goede nachtrust (of niet) een hot topic is in de kring van moeders. Net zoals William en Kate willen zorgen dat ze de rust krijgen die ze nodig hebben wanneer de nieuwe koninklijke baby arriveert, wil je ervoor zorgen dat de nachten (en dagen) in je huis zo slaapvriendelijk mogelijk zijn. Dus hier zijn acht adviezen die een groeiend gezin in staat stellen om zoveel mogelijk slaap te krijgen, en geen koninklijke afspraken in het gedrang brengen - of een dag op kantoor!

1. Ga een routine in

Dit is een waardevol advies voor nieuwe ouders. Het instellen van een nachtelijke routine op zijn plaats is de beste weg naar een goede nachtrust. Hoewel we niet helemaal zeker weten hoe het koninklijk paar momenteel hun avonden doorbrengt, zorgen een paar uur gereserveerd voor badtijd en verhaaltijd voor een geweldige voorloper van bedtijd. William zou misschien een slaapliedje kunnen zingen om de nieuwe baby te helpen slapen.

2. Speel enkele slaperige geluiden

Veel kinderen vinden het gemakkelijker om in slaap te komen wanneer ze bepaalde triggers ervaren. Het spelen van geluiden zoals het breken van zeegolven of zachte muziek kan een geweldige manier zijn om ze naar het land van de knik te slepen. Dit kan ook een goede manier zijn om het geluid van het blaffende corgis te overstemmen, wanneer het kleintje bij oma en opa verblijft!

3. Losse kleding overdag

Baby's reageren goed op veilig (maar niet te strak) opgetrokken. Om hen te helpen identificeren wanneer het slaperig is en wanneer het dag is, kleed je ze in losse kleding aan tijdens de wakkere uren. Dit versterkt het contrast. Misschien krijgt de nieuwe koninklijke aankomst enkele van de hand-me-downs van George om te helpen met deze ...

 

4. Energetic Daytime Feeding

De voedingstijd is waarschijnlijk de meest ontspannende tijd voor uw baby en zal er vaak toe leiden dat ze afglijden. Daarom is het een goed idee om dit te gebruiken om hen te helpen 's nachts te knikken, maar probeer feeds overdag zo actief mogelijk te houden, zodat zij het verschil herkennen.

5. Een matras geschikt voor een prins (ss)

Een matras die de nieuwste koninklijke perfect ondersteunt is van vitaal belang. Zoek er een die niet te stevig is, maar geef ze een geruststellende, comfortabele nachtrust.

Vooruitkijkend ziet u ons assortiment King Size-matrassen dat geschikt is voor een toekomstige koning hier .

shutterstock 116855842 - HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY

6. Niet afhankelijk zijn van onbetrouwbare triggers

Hoewel het nuttig is om de bovengenoemde triggers te hebben om uw baby te helpen in slaap te vallen, is het belangrijk om er niet te veel op te vertrouwen. Je wilt vooral niet afhankelijk zijn van activiteiten zoals autoritten als manieren om ze in slaap te krijgen. Triggers die niet direct beschikbaar zijn in huis of op reis, moeten niet worden aangemoedigd. Als het koninklijk paar tijdens de eerste maanden van de nieuwe baby van plan is om in verschillende gebouwen te verblijven, moeten ze dit in gedachten houden.

7. Zorg voor een geruststellend beveiligingsobject

Het grootste dekbed voor een baby zal ongetwijfeld hun ouders zijn. Je wilt echter niet dat ze te afhankelijk van je worden om in slaap te vallen. Voorzie ze van iets zachts, zoals een deken of een zacht stuk speelgoed, die dezelfde taak vervullen als een dekbed.

8. Zachte slaap

We vroegen kinderenslaapdeskundige en auteur van 'The Gentle Sleep Book' (2015) , Sarah Ockwell-Smith, welk advies ze heeft voor nieuwe ouders. Ze zei: 'Houd in gedachten dat het normaal is voor baby's jonger dan twaalf maanden om meerdere keren per nacht wakker te worden, en dit is normaal en gezond.

'Minder dan vier maanden lang hebben baby's geen circadiane ritmes, of wat we kennen als lichaamsklokken, dus chemisch kennen ze niet het verschil tussen dag en nacht. Er is niets dat u kunt doen om deze ontwikkeling te versnellen: het is een geval van tijd en biologie. De eerste 12-16 weken hebben alles te maken met contact maken met je baby, zodat ze zich kunnen aanpassen aan het leven in de buitenwereld.

'Pasgeborenen slapen over het algemeen alleen' in de armen 'en een goede draagdoek kan echt overdag helpen. 'S Nachts betekent het delen van een bed met uw baby, volgens veiligheidsrichtlijnen, vaak de meeste slaap. Naarmate de baby groeit en zich ontwikkelt, zullen ze onafhankelijker worden, maar de eerste maanden zijn niet het moment om dit te forceren.

'Geniet van de knuffels, verlaag je verwachtingen en ontspan en rust zo veel als je kunt, wanneer je maar kunt'.

Heb je tips over hoe pasgeborenen en nieuwe moeders en vaders een betere nachtrust kunnen krijgen?

HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY

pinit fg en rect red 28 - HOE U DE SLAAP KRIJGT DIE U NODIG HEBT MET EEN NIEUWE BABY