Groente en Fruit

SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWEN

fruit - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWEN

SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWEN

Om spieren te stimuleren, moeten we trainen. Maar dat is niet het enige dat kan helpen om spieren te krijgen. Een andere belangrijke methode is om eiwitten te eten als gezonde groenten en fruit .

Je weet waarschijnlijk al dat je eieren en eieren eet, maar hoe zit het met fruit? Hier zijn enkele van de beste vruchten die je kunnen helpen om je lichaamsbewegingproces te versnellen:

1. Bessen

01 24 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENJe hebt hier een heleboel opties, zoals veenbessen, bessen , bessen, frambozen en aardbeien. Deze bessen hebben antioxidanten die kunnen helpen tegen ziekten in de ogen en het hart. De antioxidanten kunnen ook kanker voorkomen. U kunt bevroren of verse bessen kopen en deze bij het ontbijt mengen met uw havermoutpap.

2. Sinaasappelen

02 5 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENHier is nog een vrucht waarvan je misschien een voorraad wilt hebben. Sinaasappels staan ​​bekend als krachtige bronnen van vitamine C. Deze vitamine kan ziektes bestrijden. Afgezien van dat, heeft deze vrucht mineraIs, zoals magnesium dat je druk op het water kan verminderen. Sinaasappelen ook antioxidanten, met name beta-carotenen, die goed zijn voor de ogen. Je kunt verse sinaasappels eten of drinken als zelfgemaakte sinaasappelsap

3. Bananen

03 4 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENDeze vruchten zijn rijk aan kalium , dat voldoende proteïnen in uw lichaam kan bevatten, wat u stimuleert tot snellere spiergroei. Als advies heb je ongeveer 4.700 mg van de mineraI nodig. Een kleine banaan , die minder dan zes centimeter lang is, is al evenveel als 290 mg kalium.

4. Druiven

04 4 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENDruiven zijn rijk aan koolhydraten die eiwitten in je lichaam opslaan. Een andere reden waarom je meer druiven zou moeten eten, is dat het het lichaam van energie voorziet, wat erg handig is voor je training. Je hebt meer energie nodig, dus je verbrandt je spieren niet.

5. Appels

05 3 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENToepassingen zijn geweldige bronnen van pectine, wat de verzadiging kan verhogen en het gewichtsverliesproces kan versnellen. Deze vruchten hebben zeer sterke antioxidanten, maar zorg ervoor dat je de peeIs eet. Vanwege dit, zou je alleen biologische producten moeten kopen, omdat ze behoren tot de vruchten die de meeste hoeveelheid pesticiden bevatten.

6. Mango’s

06 2 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWENWanneer u intensief traint, kan dit schade aan de patiënten veroorzaken als gevolg van de chemische reacties. Mango’s zijn rijk aan antioxidanten, zoals carotenoïden, fIavonoïden en vitamine C. Deze combinatie van voedingsstoffen kan je spieren beschermen.

Andere zeer gezonde vruchten die je moet consumeren zijn grapefruits, peren, kersen, dadels, ananas, abrikozen, kiwifruits en cantaIoupes. Je kunt ook gedroogde vruchten toevoegen, zoals pruimen die ook goed zijn voor het gebruik van spieren en zelfs voor het verbranden van vet.

pinit fg en rect red 28 - SUPER FRUIT OM MEER SPIERMASSA TE BOUWEN